Kaj!? Google postane filozof

Kaj!?

Janez je spet izgubil sled svojemu iskanju na spletu. Sedel je pred računalnikom, tipal tipke in mrmral sam pri sebi: “Kaj iščem sploh?“. Ne da bi se zavedal, je v iskalnik vtipkal le eno besedo: “kaj“. Dobrodošli v pustolovščini, ki jo ponuja Google!

Janez raziskuje? Pustolovščine ob vsakem kliku

Kliknil je Enter in se nasmejal od presenečenja, ko je ugotovil, da je prišel ravno na ta članek. In ko je začel brati, se mu je nasmeh še poglobil. “Tole je pa res smešno!” je pomislil. “Kdo bi si mislil, da bo nekdo posvetil celoten članek eni sami besedi – ‘kaj‘? To je več kot smešno, to je genialno!”

Le kako je Janez pristal na tem članku, ah, pozabil je, kaj išče in vpisal samo “kaj” v iskalnik. In ko je obupal nad iskanjem, si je v tolažbo mislil: “glede na to, da ta članek sploh obstaja ne morem biti edini.

Vsebina je delno zasnovana po rezultatih iskanja “kaj”.

Kaj hoče ženska? – stric Google bi moral vedet!

Kaj hoče ženska?

Ko smo mislili, da smo vprašali Google vse – od receptov za kruh brez kvasa do “kako rešiti svetovni mir”, pride tisto pravo vprašanje, ki odmeva skozi čas in prostor: “Kaj hoče ženska?” Če bi lahko Google zardel, bi ta poizvedba zagotovo sprožila digitalni obraz rdečice.

Ali nam bo umetna inteligenca tukaj pomagala?

Zdaj, ko umetna inteligenca že skoraj naredi kavo zjutraj namesto nas, se pojavlja vprašanje, ali lahko razvozlava tudi večno skrivnost ženske duše. Zamislimo si umetno inteligenco, ki obupano prečesava internet v iskanju odgovora, medtem ko med vrsticami kode šepeta: “Kaj želiš, da naredim, draga?”

Morda si umetna inteligenca zamišlja, kako bo zbrala vse knjige, filme in blog poste, jih analizirala čez noč in se zbudila z epifanijo. A naslednje jutro, ko jo vprašamo za odgovor, nam umetna inteligenca s tresočim glasom prizna: “Mogoče bi morali vprašati njo?”

Raziskovanje te teme na Googlu nas popelje po labirintu smešnih blogov, neštetih “top 10” seznamov in YouTube vodičev, ki obljubljajo, da bodo razkrili skrivnost. A kot kaže, se v vsakem od nas skriva malo detektiva, ko poskušamo razvozlati to uganko. Morda je pravi odgovor skrit nekje na nekem skritem strežniku, a zagotovo je, da dokler bo internet, bo tudi iskanje odgovora na to vprašanje zagotovilo neskončno zabavo.

Morda nas Google in umetna inteligenca ne moreta popeljati do končnega odgovora, a nam vsekakor zagotavljata obilo smeha (in morda celo malo modrosti) na poti.

Ženske rojene v znamenju bika: ‘Vedo, kaj hočejo’ – ali res? Ali so samo bolj trmaste pri naročanju pice?

V svetu astroloških stereotipov so bikice znane kot tiste, ki vedno vedo, kaj hočejo. In če vprašate Google, vam bo hitro postalo jasno, da “vedo, kaj hočejo” pomeni “ne sprejemajo ‘ne’ kot odgovor, še posebej, ko gre za zadnji kos čokoladne torte”.

Torej, kaj je skrivnost bikic? Ali imajo kristalno kroglo, ki jim pove, kdaj bodo na zalogi njihove najljubše nogavice, ali pa je to samo njihova neomajna odločnost, da ne bodo zapustile trgovine brez njih?

Načrtovanje večerje s bikico

Pojdimo skozi tipičen scenarij: načrtovanje večerje s prijatelji. Medtem ko se ostali prepirajo med picami z ananasom in brez, bikica že ima načrt. In ne, ni debata o ananasu. Ona že ve, da bo večerja veganska, brezglutenska, s točno določeno količino avokada na vrhu. In če pomisliš, da je to težko doseči, potem še nisi videl bikice, kako prepričuje picopeka, da najde avokado sredi zime.

Kdaj “vedo, kaj hočejo” postane “tega ne moreš imeti”

Zgodba postane še bolj zabavna, ko “vedo, kaj hočejo” trči ob “tega ne moreš imeti”. Recimo, bikica si zaželi ogledati film, ki še ni izšel v kinematografih. Normalni smrtniki bi počakali na uradno premiero, a bikica? Oh, ona bo organizirala svojo premiero. In ne bodite presenečeni, če na koncu režiser filma konča v njeni dnevni sobi, s projektorjem, ki ga je nekako uspela izposoditi iz lokalnega kina.

Moč bikice ali kako obrniti svet na glavo za tisto popolno obleko

Ko bikica najde obleko svojih sanj, a ugotovi, da je ni več na zalogi, večina bi obupala, ne pa bikica. Priča boste operaciji, ki vključuje klice, elektronska sporočila in morda celo malo čarovnije, dokler obleka ne najde poti do nje. In ne, ne bo odnehala. Ta obleka ne ve, kaj jo čaka.

Torej, “vedo, kaj hočejo” – ali res? Morda je boljše vprašanje “Kako daleč so pripravljene iti, da to dobijo?” In odgovor je, kolikor je potrebno. Tudi če to pomeni prevzeti svet, eno pico (brez ananasa) in obleko hkrati.

Kaj skuhati? Ko se Google prelevi v tvojo babico

Kaj kuhati - babica išče na Googlu

V trenutku, ko Janez vtipka “kaj skuhati” v iskalnik, se Google preobrazi iz neosebnega orodja v ljubečo, malce nadvse radovedno babico, ki ima recept za vsako priložnost. “O, dragi, zakaj ne poskusiš nečesa z jajci?” predlaga Google z vso modrostjo sveta. “In glede na to, da imaš v hladilniku še nekaj tistega ‘eksperimentalnega zelenja’, kaj pa omleta?”

Ko Janez zavzdihne ob misli na omleto, Google že pridno ponuja naslednji recept. “Če si želiš nekaj bolj zanimivega, na primer frittata? V bistvu je to samo omleta, ki je šla na študijsko izmenjavo v Italijo in se vrnila s pretencioznim naglasom.”

In tako Google nadaljuje, z vsakim klikom ponuja bolj iznajdljive predloge. “Kaj pa pečena zelenjava? Samo zmeči notri vse, kar najdeš. Dodaj malo olja, soli, popra – in voilà, zveniš kot pravi kuharski mojster, čeprav si samo zmetal v pečico vse, kar ti je bilo pri roki.

Vmes Google ne pozabi na moralno podporo. “Veš, dragi, včasih so najboljše jedi tiste, ki nastanejo iz improvizacije. Kot tista enkrat, ko je babica pozabila kupiti polovico sestavin za golaž in je naredila… No, nihče ni čisto prepričan, kaj je bilo to, ampak pojedli smo vseeno!

In ko Janez končno najde recept, ki mu zveni dovolj enostavno in ima vse sestavine doma, se Google pohvali kot prava babica. “Vidiš, nič ni nemogoče! Zdaj pa veselo na delo, potem pa mi povej, kako ti je uspelo. In ne pozabi pospraviti za sabo, kuhinja ni samopostrežna restavracija!”

Začetna negotovost se spremeni v občutek zmage, ko Janez postreže svojo mojstrovino – nekaj, kar je na pol poti med omleto in neidentificirano letečo ponvo. In ko sedi pred svojim krožnikom, si ne more, da ne bi mislil: “Hvala, Google-babica. Kaj bi brez tebe?”

Predlogi Googla za nadaljevanje iskanja so večinoma o hrani – nekdo je lačen.
Iskanja: “Kaj”…

  • skuhati na hitro
  • skuhati med tednom
  • skuhati iz sestavin v hladilniku
  • kuhati danes za kosilo

Kaj dogaja? Ko iščeš novice, pa najdeš telenovelo

Kaj dogaja?

Janez je pričakoval seznam političnih prepirov, ekonomskih napovedi, ki so vedno nekako mračne, in športnih poročil, ki jih nikoli ni zares razumel. Namesto tega ga je Google presenetil z napovednikom za najnovejšo epizodo telenovele “Kaj Dogaja?”.

Na začetku je bil zmeden. “Je to neka nova vrsta novic? Je svet res postal tako dramatičen, da so novice zdaj v obliki telenovele?” A ko je kliknil na povezavo, se je vse razjasnilo. “Kaj Dogaja?” ni bila nova oblika poročanja, ampak prava telenovela, polna ljubezenskih trikotnikov, izgubljenih dvojčkov, ki so bili ločeni ob rojstvu, in zlobnih tašč, ki so imele vedno zadnjo besedo.

Vsaka epizoda je postregla z več preobrati kot Janezov poskus kuhanja brez recepta. Na koncu je ugotovil, da je morda to pravzaprav boljši način, da ostane na tekočem z dogajanjem. Namesto da bi se utapljal v morju novic, ki jih ni mogel ali želel prebaviti, je sedaj spremljal epsko bitko za ljubezen in pravico – vse to udobno zasidran na svojem kavču.

Janez je spoznal, da četudi je “Kaj Dogaja?” samo telenovela, je prinesla več razburjenja in smeha v njegov večer kot katerakoli novica, ki bi jo lahko prebral tisti dan. In ko je zaslon zatemnil na koncu epizode, se je nasmehnil, vedoč, da je našel popolno zatočišče pred svetom, ki ga obkroža.

Google predlaga: Kaj kupiti za srečo, a kaj, če je odgovor … škatla presenečenja?

Google je naš novi guru za srečo. Sledimo mu kot slepe miši in upamo, da nas bo pripeljal do tistega izvira veselja, ki ga vsi iščemo. Toda ali je res mogoče, da je ključ do sreče skrit v paketu nogavic ali najnovejši različici pametnega lončka za rože?

Nenavadna Rešitev:

kaj kupiti

Morda bi moral Google prenehati z navadnimi predlogi in nas presenetiti z nečim, kar bi nas spravilo v smeh. Namesto “Kaj kupiti za srečo” bi moral predlagati nekaj, kar bi nas nasmejalo do solz. Morda bi bila škatla presenečenja polna smešnih mask ali pa kar nekaj, kar bi nas popolnoma zmedlo, a nas hkrati neskončno zabavalo.

Nakupovalna Aventura:

Predstavljajte si, da se odpravljate na nakupovalno avanturo, kjer se vsaka stran rezultatov Google iskanja spremeni v virtualno igro. Namesto nakupovalnega seznama boste imeli seznam smešnih idej, ki vas bodo spravile v dobro voljo, ne glede na to, ali se odpravljate v trgovino ali na spletni ogled.

Zaključek:

Torej, pozabite na klasične nakupovalne nasvete, in se prepustite zabavi. Morda boste odkrili, da je sreča v resnici preprosta: v smehu, neskončnih možnostih in nepredvidljivih presenečenjih. In kdo ve, morda boste naslednjič svojo srečo našli v nečem tako preprostem kot smešna škatla presenečenja.

Če pa imate idejo za izdelavo spletne trgovine in prodajo preko spleta pa hitro na kontaktni obrazec.

Zaključek

In tako, dragi bralci, smo skupaj raziskali globine sveta “kaj” in se prepustili njenim čarom. Morda se je naš bralec Janez na začetku zdel malce izgubljen, toda skozi smešne dogodivščine smo skupaj odkrili neskončno veselja in presenečenj. In tako, kot se je Janez izgubil v svetu “kaj“, smo se tudi mi vsi skupaj izgubili v smehu, zabavi in nepričakovanih ugotovitvah.

In ko se boste naslednjič znašli na Googlu, z iskalnikom polnim vprašanj “kaj”, se spomnite našega junaka Janeza. Morda vas bodo te smešne in nepričakovane dogodivščine navdihnile, da se tudi vi prepustite čarom tega skrivnostnega sveta. In vedite, da v svetu “kaj” ni nikoli dolgčas – vedno je polno presenečenj, smeha in dobre volje!

In če ste se ob branju tega članka nasmejali, ne pozabite deliti svojega veselja s prijatelji! Skupaj lahko širimo smeh in dobro voljo ter se izgubimo v čudovitem svetu “kaj”!

5/5 - (1 vote)
Deli:
author avatar
Grega Programer spletnih strani
Grega Rednak - inovativni spletni programer in podjetnik, ki s strankami zgradi osebni odnos in nudi dobre spletne rešitve (od izdelave spletnih strani, trgovin do SEO optimzacije in namensko sprogramiranih rešitev).

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scroll to Top